آیا یک بیمه دیگر هم ورشکست می شود؟

رفتار عجیب یک شرکت بیمه ای در یزد

منابع آگاه از تغییر رفتار محسوس یک شرکت بیمه در یزد حکایت می کنندکه باعث بروز شایعاتی در میان بیمه شدگان دارد.به نظر بررسی و پیگیری مسئولین و نظارت دقیق تر امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزیکی از شرکت های بیمه ای در یزد به طرز محسوسی تغییر رفتار داده است. تغییر رفتاری که باعث بروز حرف و حدیث های بسیاری بین مشتریان این بیمه شده است. سابقه مشکلاتی که برای بیمه توسعه پیش آمد نیز باعث دامن زدن به شایعاتی مبنی بر ورشکستگی این شرکت بیمه ای در شهر یزد شده است.

به گفته منابع آگاه این شرکت بیمه ای خلاف رسم تمام شرکت های دیگر (که صدور انواع بیمه نامه را به نمایندگی های بیمه محدود کرده و خود تنها بر نظارت و کارهای دفتری می پردازند) مبادرت به صدور انواع بیمه نامه ها می ورزد.

علاوه بر این اقدام خلاف عرف تغییر در قراردادهای بیمه عمر(به منظور کاهش پرداخت خسارت فوتی ک فلسفه ایجاد بیمه های عمر است) موجب نگرانی بیش از پیش مشتریان این شرکت شده است.

تمام این اقدامات باعث دهان به دهان گشتن شایعاتی مبنی بر ورشکستگی شرکت فوق الذکر و حتی سو استفاده از موقعیت در بین مشترکان این بیمه شده است.

شایعاتی که مسئولین برای آسایش خاطر مردم هم که شده باید آن را بررسی کرده تا اندکی از دغدغه آن ها بکاهند.

منبع : سایت آرمان خبر

بخش نظردهی بسته شده است..