اعزام۵۰ نفر مبلغ به روستاهای اردکان

no-thumbs

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان گفت: 50 نفر مبلغ و مبلغه در ایام ماه محرم به مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین اسماعیلی افزود: در ایام محرم امسال با دعوت و سازماندهی قبلی و به منظور بیان احکام و معارف اسلامی و اقامه عزاداری سیدالشهدا (ع) روحانیون و مبلغین در مساجد و حسینیه ها و سایر مراکز دینی و مذهبی به انجام وظیفه تبلیغی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با تشکیل ساماندهی شئون مذهبی و عزاداری در سال ۹۴ امید است برنامه های مذهبی هیات و دستجات عزاداری با نظم و انظباط بیش از پیش انجام پذیرد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن بیان این مطلب گفت: تذکرات و توصیه های ضروری در گردهمایی مسوولان هیات و مداحان شهرستان به آنان گوشزد شده است ، همچنین مبلغین اعزامی و بومی را بالغ بر ۱۵۰ مورد اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد امسال برنامه های عزاداری ماه محرم در این شهرستان از هر لحاظ نمونه باشد.
وی ادامه داد: امسال بیش از۱۰۰ هیات مذهبی دربرگزاری مراسم عزاداری وسوگواری ایام محرم بخصوص تاسوعا وعاشورای حسینی درسطح شهرستان مشارکت دارند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..