مشکلات بیمارستان موقوفه گودرز یزد بررسی شد

no-thumbs

رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه دکتر منتظری رئیس بیمارستان گوردز و مدیران بخش های بیمارستان ابتدا از بخش های عفونی، اعصاب وروان و بخش نگهداری کودکان نارس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در ادامه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان مورد بازدید قرار گرفت گه مشکل ترافیکی در ساعات ملاقات در جلوی اوزرژانس بیمارستان مهمترین مشکلی بود که به آن اشاره شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان این بیمارستاندر زمینه  ارائه خدمات مطلوب به بیماران گفت: در راستای تملکات اطراف بیمارستان در جهت ایجاد پارکینگ باید نشستی با مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مهندس عظیمی زاده شهردار برگزار شود تا این مشکل بصورت تخصصی مطرح و برطرف شود.

فرهنگ سازی و تبلیغات شهری برای بیمارستان گودرز از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد و حجت الاسلام شیخ عباس زارع در این زمینه افزود:  می توان با امضاء تفاهم نامه با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این مشکل را برطرف نمود.

همچنین در ادامه بازدید نشستی صمیمی در محل دفتر رئیس بیمارستان برگزار شد و دکتر منتظری گزارشی از اقدامات انجام شده و خدمات جدید در بیمارستان را ارائه نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..