آغاز به کار دومین آموزشگاه آزاد هنری ابرکوه

no-thumbs

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از آغاز به کار آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی به عنوان دومین آموزشگاه در این زمینه در ابرکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا فلاح‌زاده، در مراسم افتتاح این آموزشگاه آزاد هنری اظهار داشت: این مکان آموزشی در راستای اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌گذاری به منظور هدایت، رشد و توسعه فعالیت‌های هنری در سطح جامعه، با مدیریت لیلا لایق‌نژاد از فعالان عرصه هنری ابرکوه آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی به منظور پرورش استعدادها و انگیزه‌های فرهنگی و هنری که از اهداف اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود، نیاز به ایجاد بستری مانند آموزشگاه‌های هنری دارد که این امر با افتتاح دومین آموزشگاه تجسمی شهرستان ابرکوه فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این آموزشگاه که مسئولان، مربیان و اساتید آن بانوان هستند، گامی دیگر در راستای مسائل خانواده و بانوان در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه هنر و اشتغال برداشته خواهد شد.

مسئول این آموزشگاه نیز اظهار داشت: بانوان ابرکوه پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارند که باید زمینه پرورش آنها فراهم شود.

لیلا لایق‌نژاد که از هنرمندان خوشنویس ابرکوه است، افزود: این آموزشگاه می‌تواند در زمینه‌های آموزش هنرهای تجسمی مانند طراحی، نقاشی، عکاسی، حجم، ارتباط تصویری، تصویرسازی، کاریکاتور، نگارگری و خوشنویسی فعالیت کند و با تربیت و آموزش هنرجویان، زمینه پرورش استعدادهای بانوان این شهرستان را فراهم کند.

فرماندار ابرکوه نیز در مراسم آغاز به کار این آموزشگاه اظهار داشت: ابرکوه استعدادهای بسیاری به ویژه در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارد و برای اثبات آن کافی است به فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعالان این عرصه‌ها که به جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند، اشاره کرد.

سیدنبی رسولی افزود: باید تلاش افرادی را که با برپایی چنین مکان‌هایی برای پرورش استعدادهای نسل آینده تلاش می‌کنند ستود و قدردان این زحمات بود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..