درخواست خرید ۳۰۰ تن سیب و ۱۰۰۰تن پرتقال برای یزد

no-thumbs

در جلسه کمیته راهبری توزیع میوه ایام عید، درخواست خرید 300 تن سیب و یک‌هزار تن پرتقال برای ایام نوروز 95 در یزد مطرح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مدیر تعاون روستایی استان یزد در جلسه کمیته راهبری توزیع میوه ایام عید نوروز در استان یزد با تاکید بر اینکه از هم‌اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای خرید اقلام و محصولات کشاورزی نظیر میوه برای ایام نوروز برنامه‌ریزی شود، اظهار داشت: لازم است درخواست میزان مورد نیاز میوه برای شب عید از هم‌اکنون مطرح شود.

علی جهازی عنوان کرد: لازم است با بررسی میزان توزیع میوه در طول پنج سال گذشته، میزان درخواست میوه مشخص شود تا برای تامین آن برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به درخواست ارائه شده در این جلسه مبنی بر خرید ۳۰۰ تن سیب شامل ۱۵۰ تن سیب زرد و ۱۵۰ تن سیب قرمز همچنین هزار تن پرتقال خاطر نشان کرد: این درخواست تنظیم شده و به سازمان مرکزی تعاون روستایی ارسال خواهد شد.

جهازی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی با صدور ابلاغیه‌ای خواستار برنامه‌ریزی مدون برای تامین اقلام و محصولات مورد نیاز شب عید به ویژه میوه در نوروز ۹۵ شده است، یادآور شد: در استان با حضور اعضا و نمایندگانی از استانداری، جهاد کشاورزی، اتحادیه صنف میوه و تره‌بار و … برنامه‌ریزی‌های مدونی انجام شده است.

مدیر تعاون روستایی استان یزد خاطر نشان کرد: در این برنامه‌ها علاوه بر اینکه تلاش شده تا رضایت مصرف‌کنندگان تامین شود، برای کوتاه کردن دست واسطه‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و این مهم به یکی از اولویت‌های این بخش تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: پس از صدور درخواست اقلام مورد نیاز به ویژه در زمینه تامین میوه به سازمان مرکزی تعاون روستایی، در مورد قیمت خرید محصول، شرایط فروش، منابع تامین اعتبار خرید، هزینه‌های نگهداری و توزیع میوه از سوی تعاون روستایی و …. مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..