مسابقات مدهامتان در یزد به کار خود پایان داد

no-thumbs

دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان یزد با حضور یک‌هزار شرکت‌کننده در دو بخش خواهران و برادران به مدت دو روز در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت، ترتیل، صحیح خوانی نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار و نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات کشوری معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان یزد در اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در استان که  در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار شد، با تسلیت ایام محرم و شهادت قاری بین‌المللی حاج حسن دانش در حادثه منا، گفت: امسال جای تاسف است که فردی قرآنی و بین المللی را در جمع خود نداریم ولی امیدواریم با پشکار و اهمیت به قرآن، افرادی همچون حاج حسن دانش را تربیت کنیم.

محسن رستگاری افزود: امسال در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش برادران بیش از ۸۲۰ نفر از فعالان قرآنی کانون‌های مساجد استان یزد شرکت کردند که تعداد ۱۴۲ نفر در بخش اذان، ۸۹ نفر ترتیل، ۱۴۱ نفر قرائت، ۱۲۹ نفر حفظ، ۱۸۰ نفر صحیح خوانی نماز، ۱۶ نفر تفسیرو  124 نفر مفاهیم قرآن و نهج البلاغه شرکت کردند.

 مسئول کانون‌های مساجد استان خاطرنشان کرد: تعداد ۳۲۲ نفر از خواهران نیز در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رستگاری بیان کرد: نفرات برتر این مسابقات استانی به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

مدیر کل فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در ان مراسم گفت: استان یزد همانند سال‌های قبل این مسابقات را به مراتب با کیفیت‌تر برگزار کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..