کنایه «عارف» به تلاش‌ برای سرلیستی «ناطق»

no-thumbs

با شدت گرفتن تلاش های رسانه ای کارگزاران و خبر مرعشی از اتفاق نظر احزاب اصلاح طلب برای آمدن ناطق نوری به میدان انتخابات، واکنش ها آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی معتقد است که سرلیست اصلاح‌طلبان باید فردی با شناسنامه اصلاح‌طلبی باشد همچنین وی درخصوص تلاش برخی احزاب اصلاح طلب برای به میدان آوردن ناطق نوری و سرلیست قرار دادن وی نیز عنوان کرد: ممکن است که ائتلاف به این صورت که ایشان هم در لیست ما باشد اتفاق بیفتد، ولی اینکه سرلیست باشند قطعا اصلاح‌طلبان راضی نخواهند بود که با بودن آقای دکتر عارف شخصیت دیگری به عنوان سرلیست اصلاح‌طلبان مطرح شود.

طی هفته گذشته نیز محمدرضا عارف به تلاش های کارگزاران برای آوردن ناطق واکنش نشان داد و ضمن اشاره به هویت غیر اصلاح طلبی ناطق نوری گفت: برای جریان‌های سیاسی حفظ هویت یک اصل است. لیست اصلاحات باید در برگیرنده اصلاح طلبان و لیست اصولگرایان باید در برگیرنده نیروهای این جریان باشد.

وی درباره برخی تحلیل‌ها مبنی بر خروج ناطق نوری از درون جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلب شدن وی پاسخ داد که اصولا این سوال را باید از آقای ناطق بپرسید ولی من تا کنون از وی نشنیده‌ام که از اصولگرایی عدول کرده باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..