ادعای جالب نماینده مهریز بعد از جنجال سازی در تصویب برجام:

صالحی نباید حرف یک نماینده را به کل مجلس تعمیم می‌داد!

نماینده مهریز در توضیح واکنش خود نسبت به سخنان صالحی در صحن گفت: این گونه سخنان از شخصیت معقول، متدین و بزرگوار صالحی بعید بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دخیل‌عباس زارع‌زاده نماینده مهریز و بافق در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به واکنش خود هنگام سخنرانی صالحی در مجلس اظهار کرد: بنده به سمت میز صالحی رفتم تا بگویم تو رو حضرت عباس این طور نگو.

 
وی ادامه داد: اینگونه سخنان نیز از شخصیت معقول، متدین و بزرگوار رئیس سازمان انرژی اتمی بعید بود.
 
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه نحوه رفتار و شیوه برخورد صالحی در پشت تریبون مجلس در شان این شخصیت نبود گفت: مردم این مباحث راگوش می دهند و نمی‌بینند که در صحن چه می‌گذرد.
 
نماینده مهریز و بافق در ادامه افزود: صحن مجلس جایگاه تظلم‌نمایی، احساسی و دادگاه نبود که کسی بخواهد شکواییه خود را مطرح کند و کسانی که به اخبار صحن گوش می‌کردند گمان می‌بردند که می‌خواهند وی را در مجلس بکشند.
 
زارع‌زاده تاکید کرد: در مجلس شاید یک نفر در گوش صالحی حرفی زده اما نباید وی جواب آن نماینده را از پشت تریبون می‌داد.
 
وی تصریح کرد: بنده در تمام عمرم به هیچ مسئولی توهین نکردم و صالحی را نیز دوست دارم و برای شخصیت علمی و دینی وی ارزش قائلم اما در جایی که یک نفر به وی توهین کرده نباید آن را به کل مجلس تعمیم می داد، جای طرح این سخنان امروز نبود مگر آنکه برانگیختن احساسات مجلس را در سر داشت.
 
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به اینکه برخی  از نمایندگان مجلس نیز نسبت به توهین‌هایی که امروز در صحن مجلس به یکدیگر روا داشتند گفت: جو مجلس توهین‌آمیز نبود،‌ شاید همهمه‌ای انجام شد تا آنجا که لاریجانی و زاکانی نیز بسیار معقولانه بحث کرده و پاسخ یکدیگر را دادند.
 
نماینده مهریز و بافق با تاکید بر اینکه عده ای گمان می‌برند برجام در زندگی آنها معجزه می‌کند، بیان داشت: عده دیگری نیز معتقدند برجام تمام اندوخته های کشور را در یک جریان نفوذی نظامی ، سیاسی و فرهنگی برباد می‌دهد.
 
زارع‌زاده ادامه داد: تصویب کلیات طرح متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام رای مجلس بود و قابل احترام است.
 
وی با بیان اینکه مجلس می‌تواند با رای خود کشور را به اوج عزت و یا به نابودی برساند، گفت: امیدواریم طرح تصویب شده موجب آرامش دل مردم و مقام معظم رهبری شده و تضمینی به اجرای برجام بدهد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..