استاندار یزد:عزاداری ها با نظم و تقوی همراه شود

no-thumbs

استاندار یزد باصدور پیامی به مناسبت فرار رسید ماه محرم اظهار امیدواری کرد؛ عزاداری ها با نظم و تقوی همراه و دلها با بیداری ، تفکر و تأمل توام شود و حسینیه ایران همچنان در شکوه و زیبایی عزاداری و معنویت بدرخشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در پیام سیدمحمد میرمحمدی آمده است: یاد و نام حسین بن علی (ع) چشمه جوشان برکت و دریای مواج فیض و معنویت و الهام بخش آزادگان و عاشقان عالم است.

این پیام می افزاید: محرم بهار دلدادگی و عاشقی و شور و حال جوانان، آزادگان و شیفتگان سید و سالار شهیدان، ماه بروز و ظهور عشق و عاشقی، ماه پاکی و پاکیزگی و ایثار و شهادت و ماه مانور سپاهیان حسینی و آگاهی و وصال است.
این پیام ادامه می دهد: محرم ماه تمرین ظلم ستیزی و دین باوری، ماه پیروزی پاکبازی و اخلاص بر همه چیز و همه جا و پیروزی خون بر شمشیر است.
در پیام استاندار یزد همچنین آمده است: در اینکه انقلاب اسلامی ما بارقه ای از انقلاب کربلا بود و سیراب شدگان کوثر عاشورا به رهبری فرزندی از فرزندان زهرا (س) شاهد پیروزی را چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس در آغوش کشیدند شکی نیست و در اینکه نهضت بیداری جهان اسلام مرهون این حرکت است و خون سیدالشهداء (ع) خون همه ملت های مسلمان را به جوش آورده است و خطی از آتش، کاخهای ستمکاران را به لرزه انداخته است تردیدی نیست.
این پیام می افزاید: حسین به ما آموخت که اسلام و قرآن از همه چیز عزیزتر است و پذیرش ستم و ذلت، ننگ ابدی و شهادت عزت جاودان است و زینت (ص) به ما آموخت که ابلاغ رسالت شهیدان وظیفه مسلمانان بیداردل و دردمندی است که زنده اند.
'جنگ حق و باطل مستمر است، زمین هر روز شاهد کربلا و زمان هر روز ناظر عاشورا و عاشوراهاست. هنگامه تفکر و بیداری است. فصل عزت و آزادگی است. جهان تشنه عدالت و زمان آبستن تحولی است بزرگ و چشم ها در انتظار منجی عالم بشریت بر راه دوخته شده است.'
دربخش دیگری از این پیام می خوانیم : راه روشن بوده و آینده تاریخ از آن صالحین و متقین است و این باوری است خلل ناپذیر و ایران مهد منتظران و علم به دستانی است که رهگشای بیداری و رستگاری بشری خواهند بود.
استاندار یزد در پیام خود ادامه می دهد: اینجانب این ایام را به همه مردم دارالعباده به خصوص جوانان تسلیت عرض می کنم و همه را به شرکت گسترده در مراسم و حضور در صحنه های نور و برکت و رحمت فرا می خوانم.
این پیام می افزاید: امیدوارم روز به روز بر سرمایه های معنوی یزد به عنوان حسینیه ایران افزوده شود و توفیق روزافزون و سربلندی مقام معظم رهبری و دولتمردان تدبیر و امید و پیروزی نهایی مظلومان عالم را از خداوند منان خواستارم.

بخش نظردهی بسته شده است..