به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

دیدار نونهالان ابرکوه با پرسنل نیروی انتظامی + تصویر

همزمان با گرامیداشت نیروی انتظامی، نونهالان غنچه های هلال ابرکوه با پرسنل نیروی انتظامی دیدار کرده و با اهداء شاخه های گل از آنان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه  اظهار داشت :  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمعی از گروه های نمونه اعضای غنچه های هلال از مهد بچه های آسمان، اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر و کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با پرسنل این نهاد دیدار کرده و با تقدیم شاخه های گل از آنان قدردانی کردند.

احمد کمالی فرمانده انتظامی ابرکوه در حاشیه این دیدار اظهار کرد: گاهی ممکن است امنیت در منطقه ای وجود داشته باشد اما اگر در بین مردم تشویش و اضطرابی حاکم شود که احساس امنیت از بین برود، همانند این است که هرگز امنیتی وجود نداشته است؛ لذا درست است که امنیت در جامعه جایگاه ویژ ه ای دارد، اما احساس امنیت بسیار مهم تر است.

کمالی تصریح کرد: متولیان برقراری نظم و امنیت همیشه در تلاش هستند تا این امر محقق شود اما تولید امنیت تنها بر عهده نیروی انتظامی نیست و کلیه دستگاه ها باید در این امر مهم و خطیر دخیل باشند.

وی افزود: در همین راستا از کلیه ادارات و ارگان های شهرستان تقاضا می شود تا در راه تولید و حفظ امنیت همیشه یاری گر نیروی انتظامی باشند؛ مردم ابرکوه نیز توانایی های بالایی در یاری رساندن به پلیس دارند که امیدواریم با محقق شدن این مقوله ها، امنیت بیش از پیش در جامعه مشاهده شود.

کمالی همچنین ضمن گفتگویی دوستانه با نونهالان هلال احمر هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم کرد و در کنار آنان عکس یادگاری گرفت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..