رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه خبر داد :

گزارش کرسی آزاد اندیشی دانش آموزی هلال احمر ابرکوه

کرسی آزاد اندیشی دختران اعضا جوانان کانون جوانان و کانون دانش آموزی هلال احمر در مدرسه شهید جهانی مهرآباد ابرکوه با موضوع ومحوریت رابطه دختران و پسران و همچنین برقراری ارتباط و دوستی در فضای مجازی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت :  همزمان با بزرگداشت هفته نیروی انتظامی  کانون جوانان  شهرستان ابرکوه اقدام به بر گزاری « کرسی آزاد اندیشبی دختران  » در مدرسه شهید جهانی  مهرآباد  نمود .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت : در  این جلسه که با موضوع ومحوریت  رابطه دختران و پسران و همچنین برقراری ارتباط و دوستی در فضای مجازی  برگزار شده بود با استقبال زیادی روبه رو شد.

وی عنوان کرد :  " بیشتر موضوعات و دغدغه ها و گفت وشنودهای آنها با مشاور مسئول پایگاه داوطلبی محله نبادان  حول محور  ازدواج و و مشکل آنها از اینکه همسران  یا والدین با اینگونه ارتباطها مخالف هستند . در این برنامه  دختران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

اکرمی بیان نمود : در ادامه این برنامه  کارشناس حاضر نیز دیدگاه‌های خود رادر این باب بیان کرد که بیشترین معضل جوامع بشری امروز روبرگرداندن ازدستورات و فرامین الهی است ،  این فرامین با فطرت پاک و انسانی مامنطبق است و به زبان ساده خالق ما به خصوصیات ما بهتر ازخود ما واقف است و عمل به فرامین الهی باعث خیر در دنیا و رستگاری درآخرت می شود.  در پاسخ به سوال  "  ارتباط بین دختر و پسر  که باید چه کار کنیم "  ادامه داد  عده‌ای این مسأله را نشانه مدرنیته می‌دانند که اشتباه است. اگر از نگاه دینی نیز استفاده کنیم، همان خدایی که در دوران دبستان پسران و دختران را از هم دور می‌کند، در دوران نوجوانی آنها را به هم نزدیک می‌کند.

  ودر خصوص آمار ناراحت‌کننده رابطه با جنس مخالف در مدارس پیشنهاد داده شد  که  مسأئل مربوط به رابطه با جنس مخالف را به مدیران و پدر و مادران آموزش دهیم .

بخش نظردهی بسته شده است..