غنچه های اردکان و تقدیم گل به مامورین خدوم نیرو انتظامی

غنچه های هلال جمعیت هلال احمرمهد باغ پروانه های شهرستان اردکان بمناسبت هفته ناجا و هفته کودک با حضور در محل ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی اردکان با تقدیم شاخه گل به مامورین خدوم نیروی انتظامی این هفته را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت : غنچه های هلال  جمعیت هلال احمر مهد باغ پروانه های شهرستان اردکان بمناسبت هفته ناجا با حضور در محل ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی اردکان با تقدیم شاخه گل به مامورین خدوم نیروی انتظامی این هفته را گرامی داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت : نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده تا آرامش و عدالت را به ارمغان آورد، از این رو تجلیل از این عزیزان در دستور کار قرارگرفت تا در این هفته غنچه های هلال با اهدای گل و شیرینی به این عزیزان ازخدمات آنها قدردانی کردند.

وی افزود:  این برنامه به دو مناسبت یکی به مناسبت روز جهانی کودک و دیگر به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اجرا گردید که غنچه های هلال با همکاری عوامل انتظامی مسائل ایمنی را فرا گرفتند

بخش نظردهی بسته شده است..