رسایی نتوانست بیشتر از ۹ امضا علیه لاریجانی جمع کند

no-thumbs

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد که رسایی بیش از ۹ امضا نتوانست برای نامه‌ای درخصوص زیر سوال بردن مدیریت رییس مجلس در زمان بررسی جزییات طرح اجرای برجام جمع کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز کمال الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر تکذیب رسایی درخصوص جمع آوری امضا جهت انتشار نامه‌ای در مورد انتقاد از عملکرد رییس مجلس در زمان بررسی طرح اجرای برجام گفت: در جلسه علنی امروز بعد از تماس خبرنگاری درخصوص نامه‌ای که رسایی مشغول جمع آوری امضا برای آن بود بین نمایندگان رفتم تا از محتویات این نامه اطلاع پیدا کنم.

 
وی افزود: در این هنگام مشاهده کردم که آقای رسایی سراغ برخی نمایندگان برای جمع آوری امضا می‌رود که این افراد قادر به امضای آن نامه نشدند. از آن‌ها درخصوص متن نامه پرسیدم که گفتند محتوای نامه ناظر به زیر سوال بردن عملکرد لاریجانی در زمان بررسی جزییات طرح اجرای برجام در جلسه علنی روز گذشته بود.
 
پیرموذن با تاکید بر اینکه رسایی به دنبال جمع آوری امضا برای چنین نامه ای بود گفت: آقای رسایی حداکثر توانست ۹ امضا برای این نامه جمع کند به همین دلیل چون نتوانست امضاهای بیشتری را از نمایندگان بگیرد خبر تهیه نامه را تکذیب کرده که درست نیست و من تکذیب ایشان را تکذیب می‌کنم.
 
به گفته وی، رسایی به دلیل آنکه نتوانسته بیش از ۹ علیه بر علیه لاریجانی جمع کند زیر موضوع اصلی جمع کردن امضا و حتی وجود نامه‌ای زده است؛ حال اینکه آقای لاریجانی مدیریتی توام با درایت و ظرافت داشته که این موضوع در جلسه روز گذشته بیشتر نمود پیدا کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..