یک مقام مسئول خبر داد:

بسته حمایتی بیمه ای در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد اجرایی می شود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از اجرای بسته حمایتی بیمه ای برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، ذبیح ا… زارع در جلسه مشترک با نمایندگان بیمه ایران گفت: بسته حمایتی شرکت بیمه ای متناسب با فعالیت های سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط طراحی شده است.

زارع با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیمه ایران افزود: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه که در راستای ترویج فرهنگ بیمه و بهره مندی صنایع کوچک و متوسط از مزایای بیمه طراحی شده است، شاهد رونق فعالیت های اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریس صنایع کوچک در فضای کسب و کار باشیم.
وی تاکید کرد: در راستای تقویت و حل مشکلات صنایع کوچک باید سیاست های حمایتی در نظر گرفته شود که یکی از این سیاست ها، حمایت های بیمه ای است تا این صنایع را از لحاظ خسارت هایی که ممکن است به اموال و دارایی آن ها وارد شود، حفظ کند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، افزود: بر اساس مفاد تفاهم نامه منعقده با شرکت بیمه ایران که شرکتی دولتی است، خدمات بیمه ای با قیمتی کمتر از ۳۵ درصد کمتر از شرایط معمولی به واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی ارایه می شود.
زارع اظهار داشت: بیمه تکمیلی که پیش از این به واحدهای تولیدی کمتر از ۵۰ نفر تعلق نمی گرفت و نیز بیمه خرید اعتباری از جمله مزایای جدید این بسته بیمه ای می باشد.
وی با اعلام آمادگی این شرکت برای استقرار نمایندگان بیمه در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان، ابراز امیدواری کرد: با همکاری دو مجوعه این بسته بیمه ای در شهرکها و نواحی صنعتی استان به نحو مطلوبی عملیاتی شود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..