افزایش ۱۷درصدی سفرهای هوایی به یزد

no-thumbs

استاندار یزد گفت: باوجود تحریم های ظالمانه سفرهای هوایی به این استان 17 درصد رشد داشته و امیدواریم پس از اجرایی شدن توافق هسته ای شاهد سرعت گرفتن این مهم باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی در مراسم افتتاح ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی آیت الله شهید صدوقی با اشاره به ظرفیت های خوب استان یزد در عرصه گردشگری ،توسعه صنعت و معدن، گردشگری و نیروگاه های انرژی خورشیدی را از نتایج پساتحریم دانست.
وی افزود: استان یزد از نظر علم و فناوری و راههای مواصلاتی در شرایط مطلوبی قرار دارد و این شاخصه می تواند به عنوان یکی از عوامل رشد سفرها به استان یزد مؤثر باشد.
استاندار یزد فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد را طبق آمار شرکت فرودگاه های کشور، هشتمین فرودگاه برتر در بین استان ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه امکان توسعه فرودگاه یزد وجود دارد و امیدواریم در آینده نزدیک این روند اجرایی شود.
میرمحمدی اظهار امیدواری کرد تا بزودی طرح مطالعاتی توسعه فرودگاه یزد با بهره مندی از مشاوران متخصص شروع شده و در آینده ای نزدیک روند اجرایی آن آغاز شود.
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز حضور داشت رحمت اله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه پرداخت.
در پایان این مراسم مسئولان از ترمینال شماره ۲ فرودگاه و بخش های مختلف این ترمینال بازدید کردند.
این ترمینال پس از بازسازی دوباره به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران و پروازهای داخلی گشایش یافت.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..