مجمع تشکل های بیماران خاص در یزد

no-thumbs

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تشکیل مجمع تشکل های بیماران خاص در راستای ارتباط و تعامل بخش دولتی و غیردولتی می تواند به مطلوب تر شدن ارایه خدمات به بیماران خاص در استان منجر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدعلی طالبی در دومین نشست کمیته بیماری های خاص در سالجاری افزود: مجمع یاد شده به عنوان اتاق فکر بیماران خاص استان برای تصمیم گیری درخصوص مسائل مربوط به این بیماران در نظر گرفته می شود، چرا که معتقدیم انجمن های مرتبط و بیماران خاص نیز باید در تصمیم گیری های مربوط به خود دخیل باشند.

وی با قدردانی از دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد فعال در عرصه خدمت رسانی به بیماران خاص اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات بیماری های خاص با گستردگی موجود نیازمند تعامل، همکاری و همدلی هر چه بیشتر بخش دولتی و غیردولتی به خصوص سازمان های مردم نهاد است.
وی ادامه داد: بیماران خاص مسائل مشترک فروانی از جمله فعالیت های ورزشی، تبیلغاتی و درآمدزایی دارند و در صورتی که این موارد به صورت پیشنهادی هماهنگ ارایه شود نتیجه بهتری به دنبال خواهد داشت.
معاون استاندار یزد اضافه کرد: با توجه به شمار قابل توجه بیماران خاص در استان، مسائل موردنظر کمیته بیماری های خاص می تواند به صورت کارشناسی در مجمع تشکل های این بیماران بررسی و سپس به کمیته بیماری های خاص ارایه شود.
در این نشست گزارش عملکرد هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضاء ارایه و راهکارهای رفع موانع موجود درباره انجام سقط قانونی جنین و کمبود داروهای پیوندی بررسی شد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..