نوآوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی در یزد

no-thumbs

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اشاره به اینکه اهداف وقایع 13 آبان 57 به دانش‌آموز نسل جدید منتقل شود، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مصطفی سالاری در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران فرهنگی باید با تدوین برنامه‌های منسجم نسبت به حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام کنند، اظهار داشت: ارزش‌ها و اهداف نظام به طور کامل و صحیح به نسل جدید منتقل شوند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اشاره به ضرورت تبیین اهداف نظام و انقلاب اسلامی گفت: ایجاد تفرقه و از هم گسستگی وحدت مسلمانان در جهان اسلام از جمله مهمترین اهداف دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

سالاری افزود: فراهم کردن زمینه‌های حفظ و ارتقای اتحاد را از مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و بیان کرد: انتقال و شرح وقایع ۱۳ آبان سال ۵۷ به جوانان به ویژه دانش‌آموزان ضروری است.

وی نوآوری و تدوین برنامه‌های متنوع خاص ویژه مناسبت‌های ملی، مذهبی و سیاسی را ضروری دانست و عنوان کرد: تبیین مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز از جمله راهکارهای ایجاد پویایی و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در مشارکت اجرای مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

وی با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته اجرای به منظور بزرگداشت ۱۳ آبان، در استان یزد تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد هماهنگی، دخالت دادن سازمان‌های مردم نهاد، استفاده از ظرفیت دانش‌آموزی و دانشجویی استان و تدوین برنامه‌های متنوع در کمیته‌های ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان انجام شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اشاره به اهمیت برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان در پایان امسال ادامه داد: شوراهای اسلامی و نگهبان، نقش مهمی در استحکام و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایفا می‌کنند.

سالاری تبیین وظایف و عملکرد مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای نگهبان را، از جمله مهمترین راهکار، ایجاد زمینه‌های  مشارکت پرشور و حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات دانست و بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام و انقلاب در برابر دشمنان دین و اسلام است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..