شرکت۲۰۰۰ نفر از خانواده دانشگاه آزادیزددر جشن تلاش

no-thumbs

بیش از 2000 نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی یزد در جشن تلاش و دانش شرکت کردند. واحد یزد با برگزاری این جشن باشکوه از فرزندان کارکنان و اعضاء هیأت علمی در فضای دل‌انگیز پارک شادی یزد قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  رئیس واحد یزد در حاشیه این جشن به آنا گفت: بسیار خرسندم که امروز شاهد حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از خانواده محترم کارکنان و اعضای هیأت علمی در یک جشن باشکوه هستیم و این می‌تواند سرآغاز و مکمل همدلی بین کارکنان و اعضاء هیأت علمی و خانواده آنان باشد.

دکتر محمدرضا اسلامی، هدف از برگزاری این جشن را در وهله اول قدردانی از فرزندان همکاران و همچنین قدردانی از حسن نظارت خانواده این عزیزان و در نهایت استقرار فضای صمیمیت بین کارکنان و تشکر از زحمات خالصانه آنان در محیط دانشگاه دانست و افزود: خداوند متعال را شاکرم با تصمیم خوبی که در هیأت رئیسه دانشگاه گرفته شد امروز شاهد شور و نشاط و رضایت همکاران هستیم و این برنامه‌ها سرآغاز تکرار به شکل کامل‌تر و بهتر در آینده خواهد بود.

از برنامه های پیش‌بینی شده در این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و تمامی بخش‌های دانشگاه انجام شد، می‌توان نقاشی صورت کودکان، اجرای جنگ شادی و خنده با حضور هنرمندان استان، استفاده از وسایل بازی مستقر در پارک به صورت رایگان، اهدای لوح قدردانی و تقدیم هدیه به برترین های علمی در تمامی مقاطع تحصیلی مطابق با بخشنامه سازمان مرکزی را نام برد.

بخش نظردهی بسته شده است..