اتمام همایش ملی چاووشی خوانی در یزد

no-thumbs

نخستین همایش ملی چاووشی خوانی در یزد با معرفی و قدردانی از برگزیدگان با حضور پرشور علاقه مندان در حسینیه تاریخی قلعه کهنه یزد بکار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز در این آیین که معاون سیاسی و امنیتی استاندار ، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد حضور داشتند در ساعات پایانی شب گذشته به پایان رسید.

بر اساس این گزارش ، جوادی نادری پور از انار ، مهرداد گل پرا از میناب، محمد حسن باغبانی از جویبار ، روح الله زارع از بوشهر ، غلام گل پرا از میناب ، احمد دهقانی اشکذری از اشکذر، محمدعلی غیاث ندوشن از ندوشن، نقی بیاتی از تفرش
، سید احمد حسینی بافقی از بافق ،غلامحسین سرافرازی از بیرجند به عنوان برگزیدگان این همایش معرفی شدند.
همچنین محمد ایران بروجردی از بروجرد ، سیدحسین میرحسینی از یزد ،حیدرغیاث ندوشن از ندوشن ، سیدعلی کمالیان از مهریز ،سیدعلی اصغر میرجلیلی از یزد، محمد خسرو پرویزی از رشت به عنوان پیشکسوتان برگزیده همایش ملی چاووشی خوانی یزد اعلام شدند.
از محمد امین فلاح از یزد و سیدمحمد مهدی موسوی زاده از تهران نیز به عنوان دو خردسال شرکت کننده در این همایش تقدیر و قدردانی شد.
در بخش پایانی همایش از حسن مفیدی معاون فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد که اخیرا به بازنشستگی مفتخر شده نیز قدردانی شد.

بخش نظردهی بسته شده است..