میزگرد سیاسی با موضوع ۱۳ آبان در یزد

no-thumbs

دبیر ستاد بزرگداشت 13 آبان در استان یزد ایجاد همگرایی بین دانش آموزان و دانشجویان را ضروری دانست و از برگزاری میزگردهای سیاسی با موضوع 13 آبان در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سعید زارع در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد با بیان اینکه ۱۳ آبان بیانگر اهمیت ولایت مداری دانش آموزان در نظام اسلامی است، اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی در آبان ۱۳۵۷ با تبعیت از امام خمینی (ره)، با قدرت لانه جاسوس آمریکا در ایران را متلاشی کردند.

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: چهره واقعی و جنایات آمریکا بر علیه مردم مظلوم جهان به هیچ عنوان قابل پوشش نیست.

زارع با اشاره به ضرورت برگزاری میزگردهای سیاسی با موضوع ۱۳ آبان در یزد گفت: کارگاه نقاشی ویژه کودکان، مسابقات ورزشی مختلف در مدارس و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع ۱۳ آبان در یزد برگزار می‌شود.

وی تشکیل کمیته‌های تخصصی متشکل از دستگاه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی و نظارتی در ستاد استانی، بزرگداشت ۱۳ آبان را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: ایجاد وحدت و همگرایی بین دانشجویان و دانش آموزان در مراسم‌های ۱۳ آبان ضروری است.

زارع با اشاره به تقارن ۱۳ آبان امسال با ۲۱ محرم افزود: استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی در راهپیمایی روز ۱۳ آبان به منظور ایجاد پویایی و نشاط بیشتر برای شرکت کنندگان را حائز اهمیت دانست.

وی بازخوانی جنابات استکبار جهانی برای نسل جدید به ویژه دانش آموزان و تبیین مواضع آمریکا در عصر امروز را از دیگر اقدامان حائز اهمیت در راستای تبیین افکار عمومی جامعه و معرفی چهره واقعی استکبار جهانی عنوان کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی، تبلیغاتی و سازمان‌های مردم نهاد از دیگر راهکارهای دعوت اقشار مختلف جامعه به شرکت در مراسم ۱۳ آبان است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..