همایش انجمن مهندسان برق و الکترونیک در یزد

no-thumbs

همایش انجمن مهندسان برق و الکترونیک به مناسبت روز IEEE در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز شاخه دانشجویی انجمن مهندسان برق و الکترونیک (IEEE) دانشگاه یزد به مناسبت روز IEEE همایش انجمن مهندسان برق و الکترونیک در دانشگاه یزد برگزار کرد.

 

در این مراسم که با حضور استادان و دانشجویان دانشکده برق و کامپیو‌تر برگزارشد، ابتدا محمدتقی صادقی، رئیس دانشکده با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های علمی دانشجویی، خواستار فعال‌تر شدن هرچه بیشتر دانشجویان شد و آمادگی دانشکده را برای همکاری در این حوزه اعلام کرد.

 

علی‌اکبر تدین، مشاور شاخه دانشجویی دانشگاه یزد و عضو کمیته اجرایی بخش ایراننیز در ادامه IEEE با اشاره به تاریخچه IEEE، در خصوص ساختار تشکیلاتی IEEE در دنیا، ایران و دانشگاه‌های کشور به بیان مزایای عضویت در این انجمن به عنوان بزرگ‌ترین انجمن حرفه‌ای دنیا پرداخت.

 

وی در ادامه این نشست فعالیت‌های بخش ایران و فعالیت‌هایی که شاخه دانشجویی دانشگاه یزد به صورت همکار با دانشگاه‌های دیگر می‌تواند انجام دهد، را ذکر کرد.

 

لازم به ذکر است، انجمن مهندسان برق و الکترونیک که به IEEE معروف است، یک سازمان بین‌المللی حرفه‌ای و ناسودبر است و خواست این انجمن کمک به پیش‌برد تکنولوژی به طور گسترده و حوزه‌های وابسته به مهندسی برق و کامپیو‌تر و همچنین زمینه‌های وابسته به طور خاص است.

بخش نظردهی بسته شده است..