معاون امور فرهنگی و جوانان استان یزد خبر داد:

راه‌اندازی کمپین “لباس تنگ نپوشیم” در یزد

پوشیدن لباسهای تنگ برای سلامتی دختران و پسران مضر است. بنابراین قرار است این کمپین راه اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز معاون امور فرهنگی و جوانان استان یزد با بیان اینکه یکی از کمپین‌هایی که راه‌اندازی خواهیم کرد، کمپین «لباس تنگ نپوشیم» است، گفت: پوشیدن لباسهای تنگ برای سلامتی دختران و پسران مضر است. بنابراین قرار است این کمپین راه اندازی شود.

 

طوبی مازارزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ازهفته آینده فعالیت کمپین مجازی ازدواج و زندگی سالم آغاز می‌شود علاوه بر آن راه اندازی چهار کمپین دیگر را نیز مدنظر داریم. قرار است کمپین‌های آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، لباس تنگ نپوشیم و حمایت از زنان بدسرپرست را نیز طی ماه‌های آینده راه‌اندازی کنیم.

 

وی با اشاره به آمار ازدواج و طلاق استان یزد گفت: بر اساس آمار پنج ماهه اول سال جاری میزان ازدواج نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل پنج درصد و میزان طلاق ۱۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا این وضعیت در استان یزد دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به دخالت اطرافیان، اعتیاد همسر، تنوع طلبی، بی‌توجهی به مسائل دینی، تحت تاثیر فرهنگ غربی القا شده از طرف شبکه‌های ماهواره‌ای قرار گرفتن و گرایش به سبک زندگی غربی اشاره کرد. بنابراین کمپینی را درحوزه ازدواج طراحی کرده‌ایم.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..