مواد غذایی غیرمجاز اعلام می‌شود

no-thumbs

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به نبود نظارت دقیق بر مواد غذایی، گفت: علاوه بر آبلیمو و دیگر مواد غذایی غیرمجاز، تعداد مواد غذایی غیرمجاز دیگر نیز در آینده اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در حاشیه سفر هیئت دولت به مازندران در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌هایی که دارای بافت فرسوده هستند، اظهار کرد: بسیاری از بیمارستان‌های سطح کشور دارای قدمت بالایی بوده و عمر زیادی دارند.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌هایی برای مرمت و بازسازی این مراکز درمانی و بیمارستانی دارد و از آنها حمایت می‌کند، افزود: امیدواریم در بازه زمانی دو سال آینده بتوانیم بخش عمده‌ای از این مراکز را مرمت کنیم و تا پایان کار دولت یازدهم شاهد آن باشیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مورد برخی موارد غذایی غیرمجاز نظیر آب‌معدنی و آبلیمو که در بازار وجود دارد، اظهار کرد: در این زمینه نظارت ناقص وجود داشت که باید این روند نظارتی بهبود یابد.

این مسئول با اعلام اینکه در زمینه سلامت جامعه و ارائه مواد غذایی مطلوب تلاش زیادی انجام شد، تصریح کرد: از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت تعدادی از مواد غذایی غیرمجاز اعلام شدند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه نه‌تنها آبلیمو بلکه برخی از مواد غذایی غیرمجاز دیگر در آینده اعلام می‌شوند، گفت: مشکلات موجود در این بین مشترک است و برخی از آن به این وزارت‌خانه باز می‌گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اعلام اینکه نظارت‌ها در جامعه نیاز به ابزار دارد، خاطرنشان کرد: همچنین باید مجازات‌ها نیز متناسب با جرم باشد که این مهم هم‌اکنون وجود ندارد.مهر

بخش نظردهی بسته شده است..