در پی حمله دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه به رییس سازمان انرژی اتمی:

انتقاد شدید امام جمعه ابرکوه از رفتار نماینده ابرکوه در جلسه بررسی برجام

در پی اتفاقات روزگذشته مجلس و حمله دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم ابرکوه به رییس سازمان انرژی اتمی، امام جمعه ابرکوه از رفتار ناپسند بعضی نمایندگان اظهار تأسف کرد و توهین و حمله کردن در مجلس را دوراز شان نمایندگان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه درخصوص بحث و مجادله در مجلس پیرامون موافقت و مخالفت نسبت به برجام گفت: دادن نظر موافق یا مخالف حق مجلسیان است اما توهین، بدگوئی وحمله کردن حرکتی خلاف شئون اخلاقی برای عموم و مخصوصاً دون شأن نماینده مجلس می باشد.
وی با بیان اینکه مدعی نیستیم برجام متضمن تمام مصالح ملی است اما بر این باوریم که از میان بد و بدتر باید بد را برگزید؛ اظهار داشت: این در حالی است که تیم مذاکره کننده مورد حمایت و عنایت مقام معظم رهبری و مراجع عظام هستند و مراجع بزرگوار تاکنون نسبت به برجام موضع حامیانه داشته اند.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: بنده اگر از متن و مجموعه برجام ناراضی باشم اما در مقام نظر دادن نباید از اعاظم خود جلو بزنم، کسانی که حرکت‌های تحصّنی و یا تعرّضی جهت ابراز عقاید خود دارند، بدانند خلاف مواضع مقام معظم رهبری حرکت می کنند و اظهار نظر با سبک اینچنینی نتیجه‌ی عکس دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه مجلس باید تبلور اخلاق اسلامی و شخصیت متین ایرانی باشد، اظهار داشت: اتفاقات برخوردی و مشاجره و درگیری در مجالس آمریکایی یا غربی که گاهی صورت می گیرد، خلاف انتظار نیست چون فرهنگ آنها، بی منطقی و زورگوئی حتی در مجموعه خودشان است؛ اما مجلس در ایران اسلامی که عصاره ملت است باید تبلور اخلاق اسلامی، ایرانی باشد.اعتماد ملی

بخش نظردهی بسته شده است..