تنها نماینده لیگ برتری والیبال یزد در مشهد اردو زد

no-thumbs

تیم والیبال "آرمان ورزش اردکان" که به عنوان تنها نماینده یزد در رقابت‎‎های امسال لیگ برتر کشور حضور خواهد یافت، اکنون در اردوی تدارکاتی مشهد به سر می‎‎برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "ابوالفضل کارگر" معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، با اعلام این که ۹۵ درصد بازیکنان این تیم تاکنون جذب شدهاند، افزود: "علیرضابهبودی" کاپیتان سرشناس فصل گذشته تیم ملی والیبال و شهرداری ارومیه و "فردین قلهوند" را در پست پاسور به خدمت گرفته‎‎ایم و "ولی نورمحمدی"و "مهرداد بابائی" نیز سرعتی‎‎زن‎‎های تیم آرمان اردکان هستند.

وی که تا زمان مشخص شدن اعضای هیات مدیره، مدیر عامل موقت آرمان است، همچنین اظهار کرد: "بابک امیری"، "محمد امین حیدری"، "امیرحسین طالبیان" و "تئودر والچف" بلغارستانی هم به عنوان دریافت کننده قدرتی در اختیار آرمان اردکان خواهند بود.

کارگر با اشاره به این که "خسرو فرهادی"پشتخط زن، "رسول شهسواری" و "یوسف قاضی" نیز لیبروهای تیم هستند، افزود: تقریباً ۹۵ درصد از بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب شده‎‎اند که در این بین، دو بازیکن، بومی اردکان هستند.

وی گفت: در کنار بازیکنان جذب شده، نظر "نادر قاضی" به عنوان سرمربی، "محمد سالک" و "مهدی طالبیان" دستیاران وی را جلب کرده‎‎ایم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: "عباسعلی میرحسینی" مربی فعلی تیم ملی جوانان نیز به عنوان مدیر فنی، "مهدی شاکر" سرپرست و "ایمان شاهمرادزاده" هم به عنوان آنالیزور درکنار آرمان اردکان خواهند بود.

وی اظهار امیدواری کرد تا طرفداران این تیم برای نتیجهگیری مناسب آرمان اردکان همچون همیشه حامی تیم بوده و در صورت نرسیدن به نتایج مطلوب با توجه به سطح بالای دیگر تیم‎‎ها تا پایان فصل صبر کنند.

کارگر در پایان افزود: برای حضور جوانان آینده‌‌دار تیم آرمان در لیگ برتر نیز برنامه‎‎ریزی‎‎هایی انجام شده و نتیجه‎‎گیری در نیم فصل دوم در مقابل تیم‎‎های پرقدرت و با سابقه در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

"نادر قاضی" سرمربی آرمان اردکان نیز که به همراه تیم در مشهد مقدس حضور دارد، در گفتوگوی تلفنی با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به تمرینات فشرده و همچنین بازی‎‎های تدارکاتی این تیم، گفت: "آرمان ورزش اردکان" از روز جمعه گذشته اردوی خود را در شهر مشهد مقدس آغاز کرده و تاکنون دو بازی تدارکاتی با تیم ثامن الحجج مشهد برگزار کرده است و در صورت حضور کاله مازندران در مشهد، یک بازی تدارکاتی نیز با این تیم قدرتمند برگزار خواهد کرد.

وی  ضمن اشاره به برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، اولین بازی این تیم را مقابل "متین ورامین" عنوان کرد و افزود: با برنامه‎‎ریزی‎‎های انجام شده سعی داریم تا شروع بازی‎‎ها، چندین نوبت تمرین فشرده به همراه بازی دوستانه برگزار کنیم که امیدواریم آمادگی مطلوبی را برای شروع خوب در سوپر لیگ والیبال کشور داشته باشیم.

قاضی خاطرنشان کرد: هرچند تیم دیر بسته شده است اما برای بقا در لیگ برتر تمام تلاش خود را خواهیم کرد و با توجه به روحیه بالای بازیکنان و همبستگی کادر فنی، امیدواریم ابتدا برای بقا و در ادامه برای حضور در بین تیم‎‎های نیمه اول جدول لیگ برتر تلاش کنیم.

سرمربی آرمان اردکان امکانات این تیم را برای حضور در لیگ برتر مطلوب عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با حمایت خوب مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و حمایت‎‎های حامیان مالی، مشکل حضور تیم در لیگ برتر بعد از گذشت چندین دوره قهرمانی در لیگ دسته یک مرتفع شد و امیدواریم با حمایت‎‎های موجود و برنامه ریزی مدون مسئولان شهرستان حضوری موفق را در سوپر لیگ والیبال کشور تجربه کنیم.

وی ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که برای اولین بار است که در تاریخ ورزش استان، یک تیم شهرستانی در سطح یک والیبال کشور حضور پیدا می‎‎کند و نمی‎‎توان انتظار همیشگی که در لیگ دسته یک داشتند را برای لیگ برتر نیز از این تیم داشته باشیم.

گفتنی است؛ تیم والیبال اردکان در دو روز گذشته، دیدارهایی دوستانه با ثامن مشهد داشته و  بعد از دو شکست در این بازیها، امروز در سومین دیدار تدارکاتی خود مقابل این تیم مشهدی حاضر خواهد شد.

آرمان ورزش اردکان چهارشنبه هفته آینده در اولین بازی از لیگ برتر مقابل تیم "میتن ورامین" در ورزشگاه آیت الله خاتمی (ره) اردکان بازی خواهد کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..