فرماندار یزد:

اقتدار نیروی انتظامی ناشی از تدین و حمایت های مردمی

فرماندار یزد گفت: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است که استحکام و اقتدار آن به پشتوانه مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، ساختمان جدید کلانتری ۱۶ سید جعفر یزد با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی انتظامی استان، معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به بهره برداری رسید.

" محمود شاکری شمسی " در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای گرانقدر ناجا را گرامیداشت و افزود: کلانتری های باید پناهگاهی باشد تا کسانی که حقی از آنان ضایع شده اند با مراجعه به آنان با همکاری پرسنل نیروی انتظامی حقوق تضییع شده خود را باز پس بگیرند.

فرماندار یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است که استحکام و اقتدار آن به پشتوانه مردم است اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات فرماندهی انتظامی در استان و به تبع آن شهرستان یزد بر پایه یک تصمیمات خردمندانه است.

رئیس شورای تأمین شهرستان یزد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی مدافع حقوق مردم باید مباحث جامعه را تحلیل نموده و با توجه به وضع موجود نقشه راه را برای اقدام علیه بزهکاران صورت دهد.

وی اعلام کرد: با تدابیر اندیشیده شده شاهد کاهش قابل توجهی از جرائم و بزه های اجتماعی و افزایش کشفیات در استان و شهرستان بوده ایم که این نشان از تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

فرماندار یزد تصریح کرد: پیشرفت و توسعه استان در گرو امنیت به ویژه امنیت اجتماعی است که این مهم نیز با تلاش مأموران این نیرو در یزد محقق شده است.

" شاکری شمسی " در پایان به موضوع برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره کرد و افزود: امیدواریم این انتخابات نیز به مانند سایر انتخابات ها در کمال آرامش و با امنیت کامل برگزار شود، تا همراه با حضور گسترده مردم شاهد افتخار آفرینی دیگری برای ایران اسلامی باشیم.

لازم بذکر است ساختمان جدید کلانتری ۱۶ سید جعفر به مساحت ۵۱۵ متر مربع همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره برداری رسید.

بخش نظردهی بسته شده است..