تکمیل تالار مرکزی یزدمهمترین پروژه عمرانی وزارت ارشاد

no-thumbs

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تالار مرکزی یزد از مهمترین پروژه های عمرانی این وزارتخانه است گفت: این پروژه نیازمند 11میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی اصغر کار اندیش در دیدار با استاندار یزد افزود: این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه یاد شده با ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا یکی از بزرگترین طرح های فرهنگی و عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بشمار می رود.
این پروژه شامل سالن های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، غرفه های پلاتوهای تمرین، فضای نمایشگاهی و کلاس های آموزشی است و تاکنون برای آن ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی یکی دیگر از پروژه های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را احداث موزه هنرهای معاصر در یزد بیان و اظهار کرد: این پروژه سال ۸۳ تصویب شده بود که بنا به دلایلی نیمه تمام مانده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد:عملیات اجرایی این پروژه ملی نیز از سال آینده آغاز می شود.
کاراندیش گفت: همچنین ۶ پروژه استانی دیگر نیزدر سطح استان یزد در حال ساخت و پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این پروژه ها زیر ساخت های فرهنگی در استان یزد تکمیل می شود،تصریح کرد:امیدواریم که مجموعه دولت در استان هم با همراهی بیشتر در تکمیل پروژه های عمرانی استان یزد مساعدت لازم را داشته باشد.
وی در ادامه برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت : کاهش تصدی گری ها در مجموعه دولت یکی از مهمترین فعالیت هایی است که در دولت یازدهم اغاز شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..