رئیس سازمان اوقاف در یزد اعلام کرد:

عربستان گفته بود امسال بهترین حج را برگزار میکنیم !

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: آل سعود ادعا دارند خادم الحرمین هستند در حالی که لیاقت خادمی حجاج را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حجت‌الاسلام علی محمدی در مراسم بزرگداشت مرحوم حسن دانش قاری بین المللی یزدی جانباخته در فاجعه منا که در محل مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد، اظهار داشت: آل سعود برای آن که جنایات خود را در یمن بپوشاند گفته بود امسال بهترین حج را با هیچ مشکلی برگزار خواهد کرد اما خداوند به خاطر خون مردان و زنان و کودکان یمنی آن ها را به گونه ای رسوا کرد که با هیچ چیز قابل پوشیدن نیست.

وی ادامه داد: آن ها ادعا دارند خادم الحرمین هستند در حالی که در اصل خائن هستند و لیاقت خادمی حجاج را ندارند و تا به حال از امت مسلمان جهان عذرخواهی نکرده اند و مسئولیت این فاجعه را به عهده نگرفته اند.

رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: آل سعود همواره عنوان می کند خادم الحرمین هستند اما آن جایی که باید مسئولیت ها را بپذیرند قصور و کوتاهی خود را به گردن حجاج و مهمانان می اندازند. ان شاء الله خون پاک این حجاج بیگناه و مظلوم، خاندان و حکام آل سعود را بیش از گذشته رسوا خواهد کرد.

رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: امام عادل و رهبری که پیرو ائمه اطهار و پیامبر اکرم و خداوند متعال است حافظ عزت مومنین و مسلمین است لذا پاسخ شجاعانه مقام معظم رهبری باعث شد رفتار حکام آل سعود عوض شود و اکنون نیز افرادی که ادعا دارند گوش به فرمان ولایت هستند باید مطیع دستورات ایشان در بیانات اخیرشان در مورد ممنوعیت مذاکره با آمریکا باشند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این مراسم گفت: مرحوم حسن دانش یکی از نخبگان قرآنی استان یزد و کشور بود که زحمات زیادی برای جامعه قرآنی کشید و در نهایت انتخاب شد و به فیض شهادت رسید.

حجت الاسلام غلامرضا عادل تصریح کرد: ان شاءالله جامعه قرآنی ما با عمل به دستورات قرآن و پیروی از ولایت ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از اقشار مختلف مردم برگزار شد، رحیم خاکی و احمدی وفا از قاریان کشوری به تلاوت پرداختند و مداحی هم از دیگر برنامه ها بود.مهر

بخش نظردهی بسته شده است..