نماینده اصلاح طلب اردکان عنوان کرد:

دیدار برخی روحانیون شورای هماهنگی اصلاحات با فقهای شورای نگهبان

نماینده اصلاح‌ طلب مجلس شورای اسلامی از دیدار برخی روحانیون شورای هماهنگی اصلاح‌ طلبان با فقهای شورای نگهبان در قم و تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اعلام دیدار جمعی از فعالان اصلاح‌طلب با فقهای شورای نگهبان گفت: برخی روحانیون شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با چند تن از فقهای شورای نگبهان ملاقات داشته‌اند.

وی با اعلام اینکه این ملاقات‌ها در شهرهای قم و تهران انجام شده است، اظهار داشت: در جلسه‌ای که ما با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داشتیم اعلام کردند که شورای نگهبان اطمینان داده انشاءالله حرکاتش بر مدار قانون بوده و تعلقات حزبی و جناحی تأثیری در تأئید صلاحیت‌ها نداشته باشد.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین تصریح کرد: شایستگی کاندیداها و دلبستگی آنها به نظام و انقلاب امری است که ما نیز باید مراعات کنیم و همین موضوع ملاک است.

تابش در پاسخ به این سؤال که چه کسانی از جبهه هماهنگی اصلاحات با کدام فقیهان شورای نگهبان دیدار کرده‌اند، گفت: اجازه دهید من نگویم البته این موضوع مشخص است اما اجازه دهید من اسم نبرم.

وی اضافه کرد: بزرگان جبهه اصلاح‌طلبان نیز همواره با این تعاملات و نشست‌ و برخواست‌ها توصیه و تأکید داشتند تا اگر ابهاماتی در ذهن فقها یا حقوق‌دانان شورای نگهبان وجود دارد رفع شود؛ هرچه این دیدارها بیشتر شود و ارتباطات و تعاملات نزدیک‌تر باشد می‌تواند به رفع شبهات کمک کند تا انشاءالله انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم داشته باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..