نشست روابط عمومی های دستگاه های وزارت اقتصاد در یزد

no-thumbs

سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی در استان یزد در سال 1394 به میزبانی بورس منطقه ای یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مدیر بورس منطقه ای یزد در این نشست با قدردانی از تلاش روابط عمومی های بخش های اقتصادی، بر استفاده از ظرفیت های رسانه ها در انعکاس عملکرد و فعالیت های این بخش توسط روابط عمومی ها  تاکید کرد.

" علی اکبر جعفری " افزود: ضروری است  بخش ویژه ای برای انعکاس اخبار، گزارش ها و مقاله و یادداشت های اقتصادی در مطبوعات و رسانه های استان  اختصاص یابد و روزانه مطالبی در این حوزه منتشر شود.

وی با بیان اینکه یزد دارای ظرفیت های اقتصادی و مالی است؛ خواستار توجه رسانه ها به این بخش شد و گفت: روابط عمومی ها نقش مهم و اساسی در ایجاد ارتباط بین بخش های اقتصادی و رسانه ها دارند.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از روند فعالیت این شورا گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای مجموعه وزارت اقتصاد در استان ، حدود یکسال پیش برای اولین بار در کشور راه اندازی شد و تاکنون نشست های متعددی داشته است.

" احمد جعفری " تشکیل منظم جلسات، برگزاری نشست هم اندیشی و همفکری، برگزاری نشست مشترک خبری، چاپ بولتن خبری،  برگزاری مراسم و جشن ها و همکاری های رسانه ای را از اقدامات انجام شده این شورا طی یکسال گذشته بیان کرد

در این نشست که مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی حضور داشتند در خصوص برنامه های مشترک در سال جاری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین اعضای شورای یاد شده از بخش های مختلف بورس یزد بازدید کردند و با نحوه خرید و فروش و معاملات بورس آشنا شدند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها،  بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.

بخش نظردهی بسته شده است..