دلجویی فرماندارمیبد از خانواده مرحوم مجید داور نژاد

no-thumbs

دو هفته پیش بود که حادثه دل‌خراشی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر میبد را شوکه کرد. حادثه‌ای که از جان باختن مجید داور نژاد از داوطلبین جمعیت هلال‌احمر میبد حکایت داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز مجید داور نژاد که دو هفته پیش همراه ۲ نفر از آشنایانش با یک خودروی سواری در مسیر یزد تهران بود حوالی عقدا، لاستیک ماشینی، در داخل جاده نظرش را جلب می‌کند.

وی برای اینکه رانندگان با برخورد با لاستیک دچار حادثه نشوند توقف و برای برداشتن لاستیک به سمت جاده حرکت می‌کند؛ در آن هنگام متوجه تصادف خودرو آل ۹۰ می‌شود که ظاهراً با لاستیک برخورد و به پایین‌دست جاده منحرف‌شده است.

داور نژاد بلافاصله با پایگاه امداد و نجات و اورژانس تماس و جان آن‌ها را نجات می‌دهد و دوباره برای برداشتن لاستیک به سمت جاده برمی‌گردد در حین برگشت خودرو پژو با برخورد با لاستیک از جاده منحرف و مجید را به کام مرگ می‌کشاند.

مرحوم مجید داور نژاد ۴۶ ساله که از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر میبد بود و سال‌ها در سنگر نجات جان انسان‌ها خدمت کرده بود این بار پس از نجات چندین انسان، سرنوشتش این‌گونه رقم می‌خورد.

فرماندار، رئیس جمعیت هلال‌احمر و مدیر آموزش‌وپرورش با حضور در منزل مرحوم مجید داور نژاد ضمن تسلیت این مصیبت وارده از خانواده وی دلجویی کردند و طلب صبر و پایداری به بازماندگان و علم درجات از خداوند تبارک‌وتعالی را بر آن مرحوم مسئلت داشتند.

بخش نظردهی بسته شده است..