معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

اتمام طرح مطالعاتی موزه های هنرهای معاصر در یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از سال گذشته برای رونق فرهنگ و هنر در استانها،اعتبارات مراکز استانی افزایش یافته است،اظهار داشت:تلاش خواهیم کرد که اعتبارات از مرکز به سمت استانها سوق داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز علی اصغر کاراندیش طی نشستی با اصحاب فرهنگ وهنر استان یزد با بیان این مطلب افزود:علرغم همه مشکلات بودجه ای که دولت تدبیر طی یکسال گذشته با آن مواجه بوده است،سعی شده است فعالیت های در خور شایسته ای در حوزه فرهنگ و هنر انجام شود.
وی اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام در استانها را یکی از الویت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت:مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۴۴ پروژه ملی و۲۲۰پروژه استانی دارد که متاسفانه نیمه تمام باقی مانده است.
وی ادامه داد:استان یزد پروژه های نیمه تمامی همچون؛ تالارمرکزی یزد،فاز دو مجتمع امام علی(ع) ومجتمع فرهنگی مروست را دارد که امیدواریم با همتی که در این دولت وجود دارد این پروژه ها درآینده ای نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری برسند.
کاراندیش اظهار امیدواری کرد که با افتتاح پروژه های نیمه تمام عمرانی که در سطح کشوروجود دارد مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ وهنر حل فصل شود وهنرمندان بتوانند با خیال آسوده تری به فعالیت بپردازند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از اتمام طرح مطالعاتی موزه های هنرهای معاصر در یزد خبر داد.کاراندیش گفت:آغاز این پروژه مهم فرهنگی سال آینده با تعیین اعتبار مشخص شده شروع به ساخت می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..