تدابیر ویژه گمرک یزد برای بازگشت حجاج

no-thumbs

مدیرکل گمرک استان یزد با اشاره به بازگشت حجاج بیت الله الحرام از تدابیر ویژه برای تسهیل ورود حجاج به میهن و تسریع در ترخیص بار آنان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید اصغر چاوشی زاده با تسلیت فاجعه مصیبت بار منا، به حضور کارشناسان گمرک در فرودگاه شهید صدوقی اشاره کرد و گفت: گمرک استان یزد حداکثر توان خود را برای تسهیل ورود حجاج عزیز به میهن و تسریع در ترخیص بار همراه آنان به کار می گیرد.

وی افزود: این اداره کل با تمام توان به منظور خدمت رسانی به حجاج در برگشت از این سفر زیارتی آماده خواهد بود و با اتخاذ تدابیر ویژه سعی خواهد کرد بار حجاج در سریع ترین زمان ممکن از گمرک فرودگاه ترخیص شود.
چاوشی زاده خاطرنشان کرد: گمرک یزد نهایت سعی و تلاش خود را برای تسریع در خروج بار حجاج به کار گرفته و هماهنگی های لازم انجام داده و امیدواریم خدمات بهتر ومطلوب تری نسبت به سال گذشته در اختیار این بزرگواران قرار بدهیم.
مدیرکل گمرک استان یزد در پایان یادآور شد: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۱ هزار ۲۷۶ مسافر با ۸۴ پرواز از گمرک فرودگا شهید صدوقی یزد تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از نظر تعداد مسافر ۵۵ درصد و از نظر تعداد پرواز ۵۴درصد کاهش را نشان می دهد.
یکهزارو ۵۷۵ زائر از استان یزد از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه به عربستان اعزام شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..