رییس کل سازمان بازرسی استان یزد:

اجرای مطلوب طرح تحول، یک تکلیف سراسری است

به منظور بررسی ابعاد طرح تحول نظام سلامت، نشست رییس کل سازمان بازرسی استان با رییس، برخی معاونان و مدیران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد؛رییس کل سازمان بازرسی استان در این نشست اظهار داشت: محور کار بهداشت و درمان باید مردم باشند و اجرای طرح تحول نظام سلامت، موجبات امیدواری هر چه بیشتر مردم را در امر درمان فراهم کرده و قطعا این طرح نیز نواقصی دارد، اما باید با همان صلابت ، شجاعت و انگیزه همیشگی، آن را پیش ببریم.

حجت الاسلام  اکبر طالبی با اشاره به اینکه اجرای مطلوب طرح تحول یک تکلیف سراسری است اذعان داشت: چنانچه این اقدام گسترده، همه گیر و پرهزینه با موفقیت نسبی انجام گیرد، بسیار تاثیر گذار است و هماهنگ و همراهی دست اندرکاران، موفقیت اجرای طرح را تضمین می کند.

رییس کل سازمان بازرسی استان در این نشست ضمن تاکید بر جایگاه پزشکان در جامعه اظهار داشت: جایگاه پزشکی، به لحاظ عرفی و شرعی، جایگاه بسیار مقدس و والایی است و حرمت و قداست این حرفه  نیز باید توسط متولیان حفظ گردد.

وی تصریح کرد: پزشکی استان، جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور دارد و قطعا این امر جای تقدیردارد چرا که بیماران حتی از استانهای دیگر نیز برای درمان به یزد مراجعه می کنند و این امر نه تنها باید حفظ شود که باید ارتقا یابد و این، مسئولیت سنگینی برای پزشکان و کادر درمانی استان محسوب می شود.

خبرنگار؛ لیلا پورزارع

 

بخش نظردهی بسته شده است..