گلزار شهدای ابرکوه عطر افشانی شد

no-thumbs

همزمان با هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان ابرکوه باحضورجمعی ازخانوادهای معظم شهدا امام جمعه ، فرماندار وجمعی از مسوولان وقشرهای مختلف مردم عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دراین آیین معنوی که درگلزارشهدای شهرابرکوه برگزارشد مسوولان وقشرهای مختلف مردم با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل یاد و خاطره شهدای عملیات غرور آفرین ۸سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
امام جمعه ابرکوه درحاشیه این آیین درگفت وگو باایرنا گفت: اقتدار ، عزت ، آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدا است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان این که همه ما مرهون خون شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا هستیم اظهارکرد: آنها با ایثار ، فداکاری و از خود گذشتگی ، با خدا معامله کردند و در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت کردند .
وی افزود: امروز کشورمان به عنوان یک الگوی بی بدیل در جهان مطرح واین اقتدار وعظمت به برکت خود شهدا است که در عرصه های مختلف به پیشرفتهای علمی ، نظامی ، پزشکی ، هسته ای دست یافتیم .
حسینی ادامه داد: ارج نهادن به رشادت ها و جانفشانی های شهیدان وظیفه همگانی است چرا که آنان جان خود را در دفاع از نظام و انقلاب فدا کردند و امروز وظیفه ما است که یاد آنان را در فضای جامعه زنده نگه داریم.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه به جایگاه والای شهدا در نزد خداوند اشاره وتصریح کرد: خداوند معامله بزرگی با شهدا کرده و خریدار جان و خون آنها شهدا است و این بسیار مهم است.
ابرکوه ۲۷۵ شهید، بیش از ۵۷۰ جانباز و ۳۳ آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

بخش نظردهی بسته شده است..