برخورد با موتورسواران متخلف درمیبد

no-thumbs

فرماندار میبد گفت:نیروی انتظامی علاوه بر فرهنگ سازی و بالا بردن آگاهی های مردم از طریق برگزاری همایش ها و به کار گیری شیوه های درست ،باید برخورد قاطع با متخلفان موتورسیکلت سوار را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز حسین فلاح  در نشست شورای ترافیک،نقش شورای ترافیک را در کاهش حوادث و سوانح ترافیک مهم دانست و گفت:شورای ترافیک تنها شورایی است که مسئولین و کارشناسان با شناسایی نقاط حادثه خیز،رفع موانع،استاندارد سازی سرعت کاه ها و نصب علائم می توانند آمار خسارت جانی و مالی را در شهرستان به حداقل برسانند.

وی تاکید کرد:توقیف موتورسیلکت هایی که قوانین را زیر پا می گذارند و از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند؛ از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی در شهرستان میبد امری ضروری است .
فلاح گفت:این فرهنگ باید در شهرستان نهادینه شود که اگر موتورسیکلت فردی به علت تخلف و یا رعایت نکردن قوانین به پارکینگ منتقل شد؛راهنمایی و رانندگی هرگونه سفارش پذیری را برای آزادسازی ، از سوی هر شخص با هر پست و مقام کنار بگذارد و طبق آیین نامه و قوانین با متخلف برخورد کند .
تعریض کوچه ورودی خانقاه ،طراحی و اجرای دور برگردان قبل از میدان جانباز ،ایجاد سرعت کاه در بلوار علی اکبر حدفاصل کوچه صدف ۶ الی ۹ ،ایجاد دور برگردان در بلوار آیت الله حائری در فاصله مناسب بعد از پمبپ بنزین و خط کشی و ایمن سازی مدارس جنب خیابان از مصوبات این نشست بود .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..