تجهیز کلیه ی پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی به دستگاه AED

برگزاری مانور آمادگی مبارزه با کرونا در یزد

مراسم بازدید رییس دانشگاه از مرکز مدیرییت حوادث و فوریتهای پزشکی ورونمایی از دستگاه AED در این مرکزبرگزار شد.

به گزارش روابط عمومی داشنگاه علوم پزشگی یزد؛در ابتدای این جلسه، رییس مرکز مدیریت و فوریتهای پزشکی استان، ضمن اظهار خرسندی از توجه و عنایت ویژه ی ریاست دانشگاه به اقدامات این مرکز، از آمادگی مطلوب این مرکز جهت کنترل و معاینه ی حجاج دربدو ورود به فرودگاه خبر داد و گفت: به منظور پیش بینی تمهیدات لازم برای مقابله با بروز احتمالی ویروس کرونا جلسات متعددی با کارگروه سلامت و بهداشت استان، برگزار و هماهنگی های لازم نیز صورت گرفته است.

احمد دهقان ، ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد و اقدامات این مرکز  در یک سال گذشته و همچنین مشکلات سایر پایگاههای اورژانس شهری و جاده ای استان، از پرداخت کارانه ی  کلیه ی پرسنل اورژانس  با همکاری معاونت های درمان و پشتیبانی دانشگاه خبر داد.

وی همچنین از تجهیز کلیه ی پایگاههای اورژانس پیش بیمارستانی  جاده ای و شهری  استان به دستگاه AED( دستگاه الکتروشوک خودکار) جهت احیای بیماران دچار ایست قلبی- تنفسی خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: سرمایه ی ما نیروی انسانی ماست و این افراد مایه ی افتخار مجموعه هستند و اولین اولویت ما نیز تربیت و آموزش نیروی انسانی موثر،کارآمد و دلسوز است.

محمد رضا میرجلیلی نیز با تاکید بر فرصت سازی جهت ایجاد خلاقیت در کارکنان اظهار داشت: ضروری است تا با ایجاد زمینه های لازم ، خلاقیت و تجربیات کارکنان را افزایش و موجبات بروزرسانی خدمات و تکنولوژی های اورژانس را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: تقویت اورژانس پیش بیمارستانی یکی از اهداف وزارت بهداشت است و مدیران این مجموعه باید نهایت تلاش خود را جهت کنترل و پیشگیری از وقایع احتمالی، هنگام بروز بحران به کار گیرند و زنجیره ی مدیریت در چنین مجموعه ای باید روز به روز تقویت گردد.

لازم به ذکر است که در این بازدید، مانور آمادگی مبارزه با کرونا برگزار شد و از پرسنل برتر پایگاههای اورژانس سراسر استان تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار؛ لیلا پورزارع

 

بخش نظردهی بسته شده است..