یزد قطب دوچرخه سواری کشور

no-thumbs

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت : دوچرخه سواری استان یزد هم اکنون قطب کشور در این رشته محسوب می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز خسرو قمری  در دیدار با معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود : دوچرخه سواری در یزد در سال های اخیر توسعه خوبی پیدا کرده است بگونه ای هم اکنون بهترین باشگاه کشور یعنی پیشگامان کویر یزد با برنامه ریزی و تلاش آمده و توانسته بالاتر از باشگاه پتروشیمی با قدمت سی و چند ساله در رده اول آسیا قرار بگیرد.
این مسوول خاطر نشان کرد : خوشبختانه رکابزنان باشگاه پیشگامان یزد در مسابقات تور اندونزی در بین باشگاه های برتر آسیا بر سکوی نخست ایستادند.
قمری وفا ادامه داد : با توجه ظرفیت های خوب موجود در استان یزد در رشته دوچرخه سواری باید به زیرساخت ها نیز توجه ویژه داشت و در تکمیل پیست دوچرخه سواری این استان اهتمام ویژه ورزید که فدراسیون نیز حمایت های خود را انجام خواهد داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد نیز در این دیدار گفت : با توجه به ظرفیت های موجود در یزد، باید تکمیل پیست دوچرخه سواری این استان در اولویت قرار گیرد.
محمد علی طالبی ضمن قدردانی از تلاش های انجام گرفته بر تداوم امور در این رشته و برنامه های ریزی جدی برای تحقق اهداف تاکید کرد .
این مسئول خاطرنشان کرد : رشته دوچرخه سواری با همت و تلاش مسوولان در استان یزد به خوبی توسعه یافته و موفقیت های زیادی در قهرمان پروری و کسب عناوین مختلف ملی ، آسیایی و بین المللی بدست آمده است.
طالبی اضافه کرد : بعد از این موفقیت هایی که بدست آمده و برای تداوم این دستاوردها و توسعه و گسترش بیش از پیش رشته دوچرخه سواری در استان باید تکمیل پیست دوچرخه سواری یزد در اولویت قرار گیرد.
وی افزود : این آمادگی وجود دارد تا برای تامین اعتبارات ملی با وزیر ورزش و جوانان و همچنین مسوولان رایزنی ها انجام و تامین اعتبار شود تا شاهد تکمیل و بهره برداری این پیست باشیم.
این مسئول خاطر نشان کرد : ظرفیت فرهنگی و اجتماعی یزد به گونه ای است که می توان با ایجاد زیرساخت ها و با تکمیل پیست دوچرخه سواری در زمینه های مختلف از جمله ایجاد کمپ تمرینی غرب آسیا و برگزاری مسابقات و تورهای مختلف پیش قدم باشیم.ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..