زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در یزد توسعه یابد

no-thumbs

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد یزد در زمینه دوچرخه سواری، گفت: زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در یزد توسعه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از  خبرگزاری تسنیم از یزد، خسرو قمری در دیدار با معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد از گذشته به عنوان شهر دوچرخه‌ها معروف بوده، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای توسعه دوچرخه‌سواری در استان یزد فراهم است.

وی افزود: در سال‌های گذشته هم این ورزش در یزد توسعه بسیار خوبی پیدا کرده و نگاه و حمایت خوبی هم از این ورزش در یزد صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ادامه داد: در حال حاضر پیشگامان کویر به عنوان بهترین باشگاه دوچرخه‌سواری کشور در این استان قرار دارد و توانسته با برنامه‌ریزی مناسب، رده اول آسیا را به خود اختصاص دهد.

قمری ادامه داد: رکابزنان این باشگاه هم تمرینات و برنامه‌ریزی‌های خوبی داشتند و توانستند با پشتکار خود در مسابقات تور اندونزی، بر سکوی نخست باشگاه‌های برتر آسیب بایستند.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های استان یزد در زمینه دوچرخه‌سواری بسیار خوب و گسترده است و برای پیشرفت استان یزد باید زیرساخت‌ها هم توسعه پیدا کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با اشاره به ساخت پیست دوچرخه‌سواری در استان یزد، گفت: مسئولان یزد نسبت به تکمیل این پیست اهتمام داشته باشند، فدراسیون دوچرخه سواری هم کمک‌های لازم برای تکمیل این پیست را انجام می‌دهد.

بخش نظردهی بسته شده است..