‌‌مسابقه ترجمه قرآن در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

مسابقه ترجمه قرآن کریم به همت اتحادیه‌های تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی ـ مردمی یزد طی محرم‌الحرام امسال در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز محمدرضا خوشنویس، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: اتحادیه تشکل‌های قرآن تاکنون ۳۰ جلسه مشترک را با اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان با حضور مدیرعامل دو اتحادیه و اعضای هیئت مدیره با هدف اینکه بتوانیم اولین استانی باشیم که اتحادیه‌ها در حال ادغام هستند، برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه مقرر شده است دو اتحادیه فعلاً جلساتشان به‌صورت مشترک تشکیل شود و حساب مشترک مالی هم با امضای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل‌های هر دو اتحادیه، افتتاح شده است، ادامه داد: آخرین مصوبه این جلسات برگزاری مسابقه قرآنی به شکل طرح سؤال و پاسخ از طریق پیامک است.

خوشنویس با اشاره به اینکه جوایز این دوره از مسابقات شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و … است، بیان کرد: طرح این مسابقه فعلاً در کارگروه اجرایی و محتوایی قرار دارد تا مراحل نهایی کارش اجرا شود.

وی با تأکید بر اینکه مسابقه فوق، اولین کار مشترک دو اتحادیه است، تصریح کرد: این مسابقه به صورت کتبی و سؤالات آن براساس متن ترجمه قرآن کریم ویژه تمام مقاطع سنی طی ایام ماه محرم‌الحرام برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان یزد با اشاره به کمیته‌های این مسابقه، عنوان کرد: این مسابقه دارای سهکمیته پشتیبانی، اجرایی و محتوایی است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..