یزد قهرمان رقابت امداد تیمی المپیاد آتش نشانان

no-thumbs

تیم آتش نشانی یزد در مشهد قهرمان رشته امدادی 100×4 متر تیمی المپیاد آتش نشانان کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزرقابتهای دسته دوم المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان در رشته امدادی تیمی با حضور ۲۵ تیم از سراسر کشور در ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

در این چارچوب تیم آتش نشانی یزد با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه به مقام نخست دست یافت، تیم پالایشگاه پارس جنوبی با زمان یک دقیقه و هشت ثانیه و پنج صدم ثانیه دوم شد و تیم کاشان با ثبت زمان یک دقیقه و هشت ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین در رشته دوی ۱۰۰ متر با مانع این رقابتها تیم آتش نشانان پالایشگاه پارس جنوبی قهرمان شد، تیم آتش نشانی خرم آباد جایگاه دوم را کسب کرد و تیمهای آتش نشانان یزد و آمل بطور مشترک سوم شدند.
المپیاد عملیاتی ورزشی آتش نشانان در چهار رشته دوی ۱۰۰ متر با مانع، مسابقات امدادی ۱۰۰×4 متر تیمی، مسابقات آبرسانی با موتور پمپ پرتابل و بالا رفتن از برج با نردبان طی روزهای ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در دو گروه با حضور ۴۱ تیم از سراسر کشور در ورزشگاه تختی مشهد ادامه دارد.
رقابتهای گروه دسته دوم آتش نشانان با حضور ۲۵ تیم از شهرهای مختلف کشور از امروز تا ۱۴ مهر ماه و رقابتهای گروه دسته یکم آتش نشانان با حضور ۱۶ تیم از شانزدهم تا هجدهم مهر ماه برگزار می شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..