بدرقه شایسته یزدی‌ها از قاری جوان:

حسن دانش جان باخته حادثه منا در خانه ابدی آرام گرفت

پیکر مطهر حاج حسن دانش، قاری برجسته و بین‌المللی قرآن کریم در میان حزن و اندوه بی نهایت مردم یزد و خانواده دغدار وی و با حضور بی‌نظیر مردم دارالعباده یزد تشییع و در خانه ابدی آرام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمردم یزد امروز در بدرقه قاری جوان دیارشان سنگ تمام گذاشتند و بدرقه ای شایسته از حاج حسن دانش، قاری جان باخته در فاجعه منا انجام دادند.

مردم یزد دوشادوش خانواده داغدار حسن دانش در حالی که حضورشان بیش از یک کیلومتر از مسیر تشییع را مملو از جمعیت کرده بود، این قاری جوان و برجسته قرآن کریم را تا خانه ابدی مشایعت کردند.

تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آل سعود، نفرت خود از بی کفایتی آل سعود را که هزاران خانواده مسلمان را داغدار کرد، به نمایش گذاشتند.

مراسم تشییع از دو ساعت پیش در میدان امیرچخماق با حضور بی‌نظیر مردم برگزار شد و آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد بر پیکر این قربانی فاجعه منا نماز اقامه کرد.

پس از آن تشییع کنندگان در حالی که پیکر مطهر حسن دانش را بر روی دستان خود می بردند، به سمت امامزاده جعفر (ع) یزد حرکت کردند.

برگزاری چنین مراسم تشیعی در یزد بی‌سابقه بود و جمعیت حاضر در این مراسم دوشادوش خانواده‌های داغدار قاری محبوب خود را تا منزل ابدی همراهی کردند.

در این مراسم صوت تلاوت قرآن کریم توسط حسن دانش که از رادیو یزد پخش می‌شد، فضایی معنوی و غمبار در فضا حاکم کرده بود.مهر

بخش نظردهی بسته شده است..