زمزمه های انتخاباتی؛

خبر انتخاباتی رسانه های بدون مجوز؛ مدیر عامل چادرملو، رقیب انتخاباتی جوکار می شود؟

برخی رسانه های بدون مجوز یک جریان خاص در شهرستان اردکان از احتمال کاندیداتوری مدیرعامل چادرملو خبر داده اند و طبق شنیده ها وی احتمالا در حوزه انتخابیه یزد کاندید خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز چند سایت خبری بدون مجوز در شهرستان اردکان نوشته اند: شنیده شده است احتمالا نوریان ، مدیر عامل شرکت بزرگ صنعتی معدنی چادرملو در انتخابات از حوزه یزد یا اردکان کاندید شود. وی از جمله مدیران صنعتی است که از مدت ها قبل به دلایل مختلف نام او و شرکت تحت امرش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
این رسانه ها که منبع خبر را شبکه های مجازی اعلام کرده اند، در ادامه خبر خود آورده اند: نوریان جزو مدیران موفق و توسعه در حوزه تخصصی اش است و نام او در دنیای فولاد و سنگ آهن و معدن یک برند بین المللی برای ایران تبدیل شده است. او در مدت تصدی خود چادرملو به بزرگترین شرکت تولید کنستانتره در خاورمیانه تبدیل کرده و همچنین ده ها شرکت در زنجیره سازی فولاد کشور تاسیس کرده که هر یک در نوع ممتاز هستند.
این مطلب شب گذشته (شنبه) در گروه های مجازی استان یزد پخش شده است .
به گزارش یزدی نیوز پیگیری های این خبر برای تایید یا تکذیب آن بی نتیجه ماند ولی در بررسی های خبرنگار یزدی نیوز مشخص شد، نوریان در صورت کاندیداتوری از حوزه یزد در انتخابات شرکت می کند و در واقع رقیب انتخاباتی احتمالی جوکار در انتخابات مجلس خواهد شد.
گفته می شود با توجه به سابقه و عملکرد نوریان، وی تمایلی برای حضور در حوزه اردکان ندارد و ترجیح می دهد از حوزه بزرگ یزد کاندید شود.
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..