به همت دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری؛

اولین کرسی آزاد اندیشی با موضوع شبکه های اجتماعی در یزد

کرسی آزاد اندیشی با موضوع شبکه های اجتماعی ویژه نمایندگان زن دستگاه های اجرایی شهرستان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، " خدیجه نجفی" در ابتدای این جلسه با بیان اینکه گسترش فناوری ها در دنیای امروز در راستای رفاه و آسایش افراد بوده است افزود: در برخی از موارد به علت استفاده نادرست از این فناوری ها و توجه به ابعاد منفی آن جسم و جان و روان انسان ها را به خطر انداخته است.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد با اشاره به ابعاد مثبت ایجاد و گسترش شبکه های اجتماعی اظهار داشت: انتشار سریع اخبار و رویدادها،‌ تقویت روحیه انتقادی،‌ بهره مندی از خردجمعی، سرعت بخشیدن به فرآیند آموزش، تبلیغ و توسعه ارزشهای دینی، اخلاقی و انسانی از مهمترین آثار مثبت شبکه های اجتماعی است.

وی در ادامه نقش حریم خصوصی افراد،‌ انتشار اخبار کذب، دور شدن از محیط های خانوادگی و جامعه، القای شبهات را از مهمترین پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی و آموزش ضمن کاهش آثار منفی در راستای تقویت و گسترش آثار مثبت این فناوری های مدرن تلاش شود.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد در پایان گفت: متأسفانه عدم آگاهی و شناخت افراد از شبکه های اجتماعی باعث شده تا خانواده ها دچار آسیب های اخلاقی و خانوادگی شوند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان زن شاغل در دستگاه های اجرایی شهرستان، دانشجویان دانشگاه ها برگزار شد درخصوص شبکه های اجتماعی، عوارض و فواید ،تلفیق تکنولوژی با زندگی مردم بحث و گفتگو شد.

بخش نظردهی بسته شده است..