یک قاری بین‌المللی:

تکذیب اخبار منتشره درباره حاشیه دیدار با رهبری/ صرفاً حامل پیام تسلیت برای خانواده «دانش» بودم

بنده به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم و آن شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده، دروغ گفته است و صرفاً حامل پیام تسلیت مقام معظم رهبری بودم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزقاری بین‌المللی با اشاره به حضورش در بزرگداشت استاد حسن دانش اظهار کرد: بنده در سفرم به یزد صرفاً حامل پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به خانواده «حسن دانش» و مردم یزد بودم.

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره خبری که از سوی برخی خبرگزاری‌ها درباره نشان دادن عکس جانباختگان قرآنی توسط وی به رهبر معظم انقلاب و گریستن مقام معظم رهبری بعد از دیدن این عکس‌ها منتشر شده است، اظهار کرد: بنده برای دست‌بوسی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیده بودم و زمانی که به ایشان عرض کردم برای شرکت در مراسم ترحیم زنده‌یاد حسن دانش عازم استان یزد هستم ایشان فرمودند که پیام تسلیتشان را خدمت مردم و جامعه قرآنی یزد و همچنین خانواده زنده‌یاد حسن دانش ابلاغ کنم.

ابوالقاسمی تأکید کرد: بنده به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم و آن شخصی که این اطلاعات را منتشر کرده، دروغ گفته است و صرفاً حامل پیام تسلیت مقام معظم رهبری بودم.
وی افزود: شب گذشته جلسه‌ ترحیم زنده‌یاد حسن دانش در محل برگزاری جلسات قرآن ایشان که در منزل آقای شیر در یزد بود، حضور داشتم. آقای شیر که از اهالی معروف یزد بوده و دارای ملک و املاک زیادی در یزد است متولی برگزاری این مراسم بود و یک طبقه از منزل شخصی خود را به جلسه قرآن زنده‌یاد حسن دانش اختصاص داده بود و خانواده‌اش در خدمت قرآن بودند.
ابوالقاسمی در ادامه گفت: آقای شیر در جلسه دیشب می‌گفت زنده‌یاد حسن دانش چهار سالی بود که در منزل بنده جلسه قرآن داشت و در طول این چهار سال حتی یک ریال هم برای حضور در جلسات قرآن از من نگرفت و جلسات هفتگی قرآن را فقط برای خدا و قرآن می‌آمد.
وی ادامه داد: آقای شیر، می‌گفت بنده در یزد تعداد زیادی مغازه دارم که زنده‌یاد حسن دانش وقتی به مغازه‌های من برای خرید می‌رفت هیچگاه نمی‌گفت که در منزل من جلسه قرآن دارد و هر چیز کوچکی هم که می‌خرید پول آن را پرداخت می‌کرد و اینطور نبود که به خاطر تدریس در جلسه قرآن منزل بنده، انتظارات و توقعات خاصی داشته باشد.
قاری بین‌المللی قرآن عنوان کرد: آقای شیر همچنین می‌گفت جلسه قرآن در منزل ما ساعت ۱۰ شب تمام می‌شد اما گاهی اوقات ساعت ۱۲ یا یک بامداد که به کوچه می‌رفتم، می‌دیدم زنده‌یاد حسن دانش هنوز در کوچه است و قرآن‌آموزان او که کودکان و نوجوانان بودند دور او حلقه زده و سوالات خود را از استادشان می‌پرسند و زنده‌یاد حسن دانش هم با حوصله، جواب تمامی سوالات را می‌داد.
ابوالقاسمی اضافه کرد: آنچه که شب گذشته در جلسه زنده‌یاد حسن دانش، برایم خیلی جالب بود این بود که بچه‌های ۱۰، ۱۲ ساله که از قرآن‌آموزان جلسه حسن دانش بودند دیشب مثل باران اشک می‌ریختند و گویا پدرشان را از دست داده بودند. در واقع با رفتن حسن دانش تنها دختران او نیستند که یتیم شده‌اند بلکه تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان که در جلسه قرآن ایشان، قرآن را یاد می‌گرفتند یتیم شدند؛ چرا که همانند بچه‌هایی اشک می‌ریختند که انگار پدر خود را از دست داده‌اند.

بخش نظردهی بسته شده است..