پیکر حسن دانش وارد فرودگاه یزد شد

no-thumbs

پیکر مطهر حسن دانش قاری بین المللی قرآن و مهدی درستکار دو تن از جان باختگان فاجعه منا صبح روز دوشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان ، معاون استاندار و فرمانده سپاه الغدیر یزد وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این آیین که قشرهای مختلف مردم و مسئولان و مدیران استان یزد نیز حضور داشتند در مراسم خاصی از این دو جان باخته منا استقبال شد .

روز گذشته نیز پیکر مرحوم محمدرضا کارگر از جان باختگان این حادثه پس از تشییع باشکوه مردم دارالعباده در خلد برین شهر یزد آرام گرفت .
در این آیین پیکرهای این دو مرحوم به سمت جایگاه هدایت و با اجرای گروه موزیک و نثار گل و پخش نوای ملکوتی قرآن مجید به مقام شامخ آنان ادای احترام شد.
دوم مهرماه امسال همزمان با عید سعید قربان، حجاج ۵۵ کشور اسلامی در حال حرکت برای انجام یکی از مناسک حج تمتع موسوم به رمی جمرات بودند که در یکی از مسیرهای منتهی به منا بدلیل تعلل مسئولان برقراری نظم عربستان، حادثه ای ناگوار رخ داد و در نتیجه آن بیش از ۵ هزار تن از حجاج کشورهای اسلامی جان خود را از دست دادند.
در این حادثه ۴۶۵ حاجی از جمهوری اسلامی ایران به لقاء الله پیوستند که استان دارالعباده یزد در فاجعه غمبار منا سه کشته شامل حسن دانش قاری بین المللی کشور ، مهدی درستکار و محمدرضا کارگر داشت .
طبق برنامه قرار است آیین تشییع این دو جان باخته ساعت ۱۵.۳۰ از میدان امیر چقماق به سمت امام زاده جعفر امروز دوشنبه برگزار شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..