جزئیات برگزاری جشنواره علامه حلی(ره) در یزد

no-thumbs

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری جشنواره استانی علامه حلی ویژه آثار پژوهشی طلاب جوان، برای دومین سال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز جواد آذرپیوند با اشاره به این که فراخوان هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) ویژه آثار پژوهشی طلاب جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور اعلام شده است، اظهار داشت: در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان، جشنواره هشتم علامه حلی (ره) از سوی معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

 وی با اشاره به این که جشنواره هشتم، در یزد و ۱۴ استان کشور برگزار می شود، گفت: این جشنواره در استان یزد برای دومین بار بصورت استانی  برگزار می شود و طلاب برادر و خواهر تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند پس از ثبت‌نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد در خصوص جزئیات برگزاری دومین جشنواره علامه حلی در استان یزد، افزود: معاونت پژوهش حوزه‌ علمیه استان با همکاری مدیریت حوزه‌ خواهران، در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان، دومین جشنواره علامه حلی(ره) را برگزار می‌کند

وی، درباره چگونگی برگزاری جشنواره‌های استانی، گفت: با تشکیل دبیرخانه جشنواره در یک استان، در مرحله اول، آثار طلاب خواهر و برادر استان، در دبیرخانه استانی جشنواره بررسی و ارزشیابی شده و از آثار برتر، طی مراسمی در مرکز همان استان تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام آذرپیوند ادامه داد: در مرحله بعد، آثار برتر استان جهت رقابت با آثار برتر سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال می‌شود و به این ترتیب، آثار برتر یک استان، فرصت برگزیده شدن در جشنواره سراسری علامه حلی(ره) را نیز خواهند داشت.

وی اضافه کرد: طلاب باید پس از ثبت‌نام اینترنتی، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام به دبیرخانه‌های استانی جشنواره در استان‌های متبوع خود و طلاب سایر استان‌ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره به نشانی «قم، صندوق پستی ۱۸۵-۳۷۱۶۵ (دبیرخانه جشنواره علامه حلی) ارسال کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه، درگروه‌های علمی – پژوهش «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام و تشیع»، «ادبیات»، «علوم انسانی (مرتبط با حوزه دین)» باشند.

وی با اشاره به این که حداکثر سن شرکت‌کنندگان در هشتمین جشنواره علامه حلی(ره)، ۳۱ سال اعلام شده است، گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به نشانی اینترنتی http://pazhuhesh.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام آذرپیوند در پایان یادآور شد: دبیرخانه جشنواره علامه حلی استان یزد، در خیابان امام خمینی(ره)، انتهای خیابان مسجد جامع، مدیریت حوزه علمیه یزد با کد پستی: ۸۹۱۹۹۳۸۸۶۶ واقع شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..