اولویت گمرک یزدچیست؟

no-thumbs

مدیرکل گمرک استان یزد با تاکید بر لزوم حمایت از تولید گفت : ترخیص مواد اولیه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در اولویت کاری گمرک قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز سید اصغر چاوشی زاده با بیان اینکه ترخیص کالا از گمرک نیازمند همراهی و همکاری سازمان های مرتبط است افزود : ماشین آلات خط تولید، قطعات یدکی ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای تولیدی عمده کالاهای وارداتی گمرک یزد هستند که ترخیص آنان در اولویت کاری گمرک قرار دارد .

وی با اشاره به تسهیلات گمرک برای واحدهای تولیدی اظهار کرد : در سال ۹۴ تسهیلات گمرک برای واحدهای تولیدی در بیش از ۲۰ بند تدوین و ابلاغ شده است.
چاوشی زاده یکی از مهمترین تسهیلات گمرکی را بکارگیری سامانه جامع گمرکی و تجهیزات پیشرفته برای کاهش مراجعه کالا به گمرک و کاهش هزینه های آنان ذکر کرد.
این مسئول پذیرش ضمانتنامه گمرکی به جای پرداخت نقدی عوارض و عدم ارسال مکرر نمونه های آزمایشگاهی برای کالاهای صادراتی را از دیگر تسهیلات گمرکی ذکر کرد.
مدیرکل گمرک استان یزد امکان ارزیابی کالا در محل، حمل یکسره و عدم تخلیه کالا در گمرک را از دیگر موارد تسهیلات گمرکی برای تولیدکنندگان دانست.

بخش نظردهی بسته شده است..