کسب درآمد ۴ هزار میلیارد ریالی در یزد

no-thumbs

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: در 6 ماه نخست سال جاری در استان یزد 4 هزار و 480 میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف وصول و به خزانه دولت واریز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی نمازی در جلسه ستاد درآمد استان یزد اظهار داشت: در ۶ ماه نخست سال جاری در استان یزد ۴ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف وصول و به خزانه دولت واریز شد، این رقم نسبت به میزان مصوب ۱۶ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: درآمد وصولی استان یزد در این مدت مشتمل بر ۹۴ درصد درآمدهای مالیاتی، سه درصد جرائم و خسارات و بقیه درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد هم در این جلسه با بیان اینکه بهبود و رونق فضای کسب و کار ارتباط مستقیمی با افزایش درآمدهای استان دارد، تصریح کرد: مسئولان استان علاوه بر جذب درآمد، در این راستا نیز وظیفه دارند.

حمیدرضا نصیری‌زاده با بیان اینکه روند صدور مجوزها و موافقت‌های اصولی در ایران بالاتر از میانگین جهانی است، بیان داشت: طولانی بودن این پروسه، هزینه سرمایه‌گذاری و قیمت تمام‌شده کالاها را افزایش می‌دهد که باید در جهت بهبود آن گام برداشت.

وی به تصمیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پیش‌بینی درآمدهای سال ۹۵ اشاره کرد و از تشکیل کارگروهی برای بررسی کارشناسانه اوضاع اقتصادی استان به منظور پیش‌بینی درآمدهای سال آینده استان خبر داد.

بخش نظردهی بسته شده است..