فرماندار یزد:

نصب دوربین های کنترل سرعت در راستای کاهش حوادث

فرماندار یزد گفت: با نصب و راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در معابر اصلی شهر ، شاهد تحولات خوبی در زمینه کاهش حوادث رانندگی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، جلسه شورای ترافیک شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد و با حضور معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری‌، بخشدار مرکزی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد، شهردار حمیدیا و سایر اعضاء تشکیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به نصب و راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر توسط شهرداری یزد اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و با همکاری پلیس راهور تا کنون ۲۱ دوربین کنترل سرعت در معابر اصلی شهر نصب شده است.

فرماندار یزد با بیان اینکه در چند سال گذشته تعداد وسایل نقلیه با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است افزود: کنترل معابر و خیابان ها با حضور فیزیکی پلیس با توجه به حجم بالای خودروها امکان پذیر نیست، لذا باید استفاده از سیستم های هوشمند مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان یزد گفت: بدون شک با افزایش سیستم های هوشمند ، رانندگانی که مقررات را رعایت می کنند بسیار خشنود خواهند شد، اما رانندگانی که تخلف می کنند بلافاصله از طریق این دوربین ها شناسایی و پلیس برای آنان اعمال قانون خواهد کرد.

در ادامه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد خاطرنشان کرد: این دوربین ها در بلوار آیت الله فقیه خراسانی، ورودی غربی شهر یزد، زیر گذر میدان امام حسین (ع)، بلوار جمهوری اسلامی، بلوار شهید پاکنژاد، بلوار آیت الله خامنه‌ای، بلوار دانشگاه، بلوار آیت‌الله مدرس، بلوار دهه فجر، بلوار امام جعفر صادق(ع) و میدان شهید آقابابایی در ورودی جنوبی شهر نصب شده است.

" محمد رضا شفیعی " با اعلام اینکه نصب و راه اندازی دوربین ها، نتایج بسیار مثبتی در زمینه مدیریت حمل و نقل شهری به دنبال داشته است گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری همچنین برای نظارت تصویری بر تقاطع و میادین شهر، نصب دوربین‌های نظارتی را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در پایان تصریح کرد: در کلیه میادین و تقاطع های شهر یزد نیز دوربین های نظارتی قرار دارد.

گفتنی است در این جلسه طرح ورودی روستاهای سید میرزا ، محمد آباد و خیابان امیر المؤمنین (ع) و آزادی روستای اکرم آباد و نامه های ارسالی به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان یزد مورد بررسی قرار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بخش نظردهی بسته شده است..